// B LO G I D E E //





Soms heb je van die ingevingen -ik heb ze persoonlijk nogal vaak- waarvan je denkt; moet ik hier nu iets mee?
Zo ook met dit blogaccount. 

Ik heb het laatste jaar ontdekt dat ik kan schrijven; 
nou ja, letters onderscheiden schijn ik al 23 jaar te kunnen. 
Maar ik doel nu op het schrijven van echte verhalen. 
Vooral gebaseerd op eigen ervaringen, gedachten, leermomenten en overwinningen.

Op social media werden de teksten onder mijn foto's steeds langer, en ook via de app vond ik het gewoon 'saai' worden om alleen maar een foto door te sturen. 
Hele verhalen kwamen in mijn gedachten om dat erbij te vertellen, maar ik had telkens maar ruimte voor een bepaald aantal letters. 
Bloedirritant gewoon! 

Vandaar mijn "blogidee"
Ik heb geen flauw idee of het wat word. 
Ik heb ook geen flauw idee of de blogs gewaardeerd gaan worden.
En ik heb vooral geen flauw idee of alles wat ik schrijf in correct Nederlands neergezet gaat worden. 
(aangezien het eindcijfer op mijn rapport voor Nederlands net aan een 6
-ja inderdaad, afgerond van een 5,5- was)

Maar ik ga het wel doen!

Ik ga al mijn verhalen, al mijn gedachten, (nou ja, bijna al mijn gedachten dan) omzetten in woorden, neerzetten op papier en delen met jullie! 
Gewoon, omdat het leven wat ik krijg, met zijn hoogtes en zijn dalen, met het vallen en het opstaan, veel te bijzonder is om alleen maar voor mijzelf te houden!

Daarom ook de tekst bovenaan de site
"Ik wil U loven Heere! en vertellen van al Uw wonderdaden!"

Want Daar alleen komt alles wat ik krijg vandaan!

Reacties

Een reactie posten

Leuk als je de blog hebt gelezen en een reactie achterlaat!

Populaire posts